მაღაზია "ბაკარა" მომხმარებელს სტრესულ ყოველდღიურობას ავიწყებს » ბანკები და ფინანსები

მაღაზია "ბაკარა" მომხმარებელს სტრესულ ყოველდღიურობას ავიწყებს

მთავარისაზოგადოება 09.07.2009

"ბაკარას" მაღაზიათა ქსელი 2005 წლის ბოლოს შეიქმნა. იგი საქართველოს ბაზარზე სამკაულების უმსხვილეს იმპორტიორ ორგანიზაციას წარმოადგენს. ფირმის დამფუძნებლები ფიზიკური პირები არიან. "ბაკარას" მაღაზიათა ქსელი პოპულარობა როგორც თბილისში, ასევე მის ფარგლებს გარეთ. ამას მაღალი ხარისხის პროდუქცია, სერვისის დასავლური სტანდარტები და, რა თქმა უნდა, ქსელის ასორტიმენტის ყოველთვიური შევსება და განახლება განაპირობებს. დღეისთვის "ბაკარას" მაღაზიათა ქსელში წარმოდგენილია ცნობილი ამერიკელი დიზაინერების სტილში შექმნილი ბიჟუტერია, დამზადებული ცირკონებისა და სვაროვსკის კრისტალებისგან (იმპორტირებული აშშ-დან), იტალიური ოქროსა და ვერცხლის სამკაულები, პილგრიმის (Pილგრიმ) და ბიჟუქსის (Bიჯოუხ ჩN Pარის) სახელობითი ნაკეთობები. 19 მაისიდან კი ექსკლუზიური სამკაულების ქართველ მოყვარულებს "ბაკარას" მაღაზიათა ქსელში შავი მარგალიტის შეძენის საშუალება აქვთ. შავი მარგალიტის ქალისა და მამაკაცის სახელობითი პროდუქცია ბაკარას ქსელის ორ მაღაზიაში - რუსთაველის გამზირზე 24 და საბურთალოს ქ. 26 ნომერშია წარმოდგენილი. შავი მარგალიტის შეძენა როგორც მაღალი, ასევე საშუალო შემოსავლების მქონე მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომია. სამკაულის ფასი 150–დან 1500 ლარამდეა. პირველი 10 მყიდველი დამატებით საჩუქრად 10%-იან ფასდაკლებას `ბაკარას~ ნებისმიერ პროდუქციაზე 6 თვის განმავლობაში მიიღებს. კულტივირებული შავი მარგალიტის სამკაულები `ბაკარას~ ქსელში საერთაშორისო ბრენდის თაჰიზეა-ს მიერ არის წარმოდგენილი.
კულტივირებული შავი მარგალიტი ნატურალური მარგალიტია, რომელიც ზღვის სპეციალურ ფერმებში გამოჰყავთ და თითოეული მარგალიტის `გასაზრდელად~ 5 წელზე მეტია საჭირო. შავი მარგალიტის კულტივირება მხოლოდ ფრანგული პოლონეზიის ლაგუნებშია შესაძლებელი და თავისი იშვიათობის გამო იგი ბევრად ძვირად ფასობს, ვიდრე მტკნარი წყლის (მდინარის) და ზღვის მარგალიტი.
თაჰიზეა მულტიბრენდული ფრანგული გაერთიანების GL-ის ჯგუფის ნაწილს წარმოადგენს, რომელსაც ასევე მსოფლიოში აღიარებული საფირმო ნიშნები – KENZO, GL, TED LAPIDUS, VALLES – DORDAL და სხვა ეკუთვნის. საქართველოში კომპანიის ექსკლუზიური წარმომადგენელი "ირაო კაპიტალია".
"ბაკარას" მაღაზიები "ოსმობარათისა" ა "მეგობარათის" პროექტებშია ჩართული. ორგანიზაციას 5 ფილიალი აქვს, აქედან 4 თბილისში და ინტერნეტ მაღაზია. ორგანიზაციაში 18 ადამიანია დასაქმებული. 'ბაკარას" მაღაზიებში მომხმარებელს შეუძლია აშშ, დანია, საფრანგეთსა და იტალიაში წარმოებული ისეთი ცნობილი ბრენდების საქონელი შეიძინოს როგორიცაა:PIGRIM; NINA RICCI; GUY LAROCHE; CLYDA; BIJOUX CN PARIS; ITALGOD; ITALSILVER; PASIFIK; TEED; WB.
გაზეთი "ბანკები და ფინანსები" "ბაკარას" მაღაზიათა ქსელის დირექტორს გიორგი კიკნაძეს ესაუბრა. მან ჩვენთან საუბრისას აღნიშნა, რომ "ბაკარა" ცდილობს მომხმარებელს არა მხოლოდ სამკაული, არამედ პოზიტიური განწყობაც შესთავაზოს. მაღაზიაში შესული მომხმარებელი, მიუხედავად იმისა, ყიდულობს რაიმეს იმ მომენტში თუ უბრალოდ ათვალიერებს, ცოტა ხნით ივიწყებს სტრესულ ყოველდღიურობას და მაღაზიიდან დადებითი ემოციებით დატვირთული გადის. მიუხედავად "ბაკარას" პოპულარობისა, მსოფლიო ეკონომიკურმა კრიზისმა მისი პროდუქციის გაყიდვებზე მაინც იქონია გავლენა", - ამბობს გიორგი კიკნაძე. ბატონი გიორგის განცხადებით, ქსელის ბრუნვებმა 20%-25%-ით იკლეს.
ზაფხულის დადგომასთან დაკავშირებით "ბაკარა" მომხმარებელს სიახლეებს სთავაზობს. კერძოდ, მის მაღაზიებში პილიგრიმის ახალი საშემოდგომო კოლექციები გამოჩნდება, ასევე იტალიური საათების ახალი ბრენდი. აღსანიშნავია, რომ მაღაზიათა ქსელი ფასდაკლებებით გამოირჩევა. ამჟამად მიმდინარეობს აქცია "იყიდე 1 და მიიღე 1 საჩუქრად", რომელიც 13 ივლისამდე გაგრძელდება. აქციის ფარგლებში ყველა მომხმარებელი საჩუქრდება იგივე ღირებულების პროდუქციით (სამკაულები, საათები, სათვალეები), რა ღირებულების საქონელსაც შეიძენს. საჩუქარს კი კლიენტი თავად ირჩევს. აქცია მხოლოდ პილიგრიმის საქონელს და ქიმერიკულ ბიჟუტერიას ეხება.

თამარ ზედელაშვილი


{custom category="2,4,5,15" template="shortstory_2" aviable="global" from="0" limit="10" cache="no"}